قطره چکان میخی

قطره چکان میخی

قطره چکان میخی، دریپر میخی شکلی است که در سیستم های آبیاری جهت انتقال آب به پای بوته ها طراحی شده است و این امکان را میدهد که قطرات آب دقیقا در قسمت مناسب بوته و در فاصله استاندارد از آن ریزش کنند.قطره چکان میخی یا اسپایک

دریپر میخی در آبیاری موضعی گیاهان کاربرد دارد و به طور کلی مناسب آبیاری قطره ای گلخانه ها و گلدان ها میباشد.

سیستم آبیاری قطره ای در مجموع نسبتا پیچیده است و از چندیدن ابزار گوناگوم تشکیل شده است. ابزار و تجهیزاتی که در ارتباط با یکدیگر عمل میکنند و با ساخت سیستم قطره ای به عنوان یک شبکه، موجب آبرسانی به درختان می شوند. آشنایی با این تجهیزات باعث خواهد شد که باغبان دید بهتری از آبیاری قطره ای داشته باشد و بتواند وسایل مورد نیازش را به شکل حرفه ای تری تهیه نماید.

قطره چکان میخی از اجزای اصلی سیستم آبیاری به حساب می آیند.

آب و محلول غذایی دقیقا در محیط اطراف ریشه قابل دسترس است و این موجب مصرف بهینه آب و محلول غذایی در کشت های گلخانه ای میگردد.

 

کاربرد
این قطعه در سیستم های هیدروپونیک, برای کشت صیفی جات,توت فرنگی و گل رز استفاده زیادی دارد.

 

سیستم هیدروپونیک یکی از دستاوردهای کشاورزی مدرن است که با روش آب کشت یا کشت هیدروپونیک امکان پرورش گیاهان با کیفیت را در تمام فصول سال فراهم میکند. در روش کشت هیدروپونیک بر خلاف روش کاشت گیاه در خاک, گیاهان بر بستری از آب غنی شده با مواد معدنی پرورش میابند.

 

قطره چکان میخی، در بسته بندی های 100 تایی در فروشگاه اینترنتی مایادشت موجود میباشد. جهت خرید دریپر های میخی و ثبت سفارش خود میتوانید مستقیما از طریق سایت اقدام فرمایید و یا با شماره های داخل سایت برای خرید عمده تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت مایادشت عرضه کننده محصولات گلخانه ایی و تجهیزات آبیاری میباشد.


advanced-floating-content-close-btnدانلود کاتالوگ